Onze 60.000+ nieuwsbrief-abonnees wachten op jouw promotie!
Onze 60.000+ nieuwsbrief-abonnees wachten op jouw promotie!
Hoe blijf je als (lokale) adverteerder goed zichtbaar in een tijd waarin aandacht snel is afgeleid? Laat dat maar aan Rodi over. En zeker aan onze lokale nieuwsbrieven met inmiddels dik over de 63.000 trouwe volgers.
Wil je lokaal adverteren? Dan is Rodi jouw partij. Niet alleen hebben we al bijna vijftig jaar ervaring in het verbinden van de lokale gemeenschap met onze krachtige Nieuwsbladen, óók online zijn we goed zichtbaar. Zo bereik je als lokale adverteerder via Rodi Media en Rodi West Media (actief in Noord- en Zuid-Holland) niet alleen een groot, maar – nog belangijker – ook het júíste publiek. Mede dankzij de succesvolle Rodi-nieuwsbrieven.
De Rodi-nieuwsbrieven-belofte:
- In totaal 63.000 abonnees
- Wekelijks uitkomend in bijna 40 gemeenten in Noord- en Zuid-Holland
- Trouwe volgers: de open rate ligt op 60%
- Steeds meer lokale ondernemers (ja, óók jouw concurrenten) zetten de Rodi-nieuwsbrief in – blijf niet achter!
Onze nieuwsbrieven bereiken inmiddels 63.000 abonnees verspreid over 39 regio’s in Noord- Holland en Zuid-Holland en hebben een gemiddelde open rate van 60% – ruim boven de benchmark. Oftewel: adverteer je in een Rodi-nieuwsbrief? Dan betekent dat gegarandeerd goede zichtbaarheid met jouw banner of stuk commerciële content.
Lokale promotie via nieuwsbrieven
Nieuwsbrieven zijn überhaupt een krachtig communicatiemiddel voor adverteerders die een gerichte doelgroep willen bereiken. En wel hierom:
- Abonnees schrijven zichzelf in – en hebben dus meer aandacht voor jouw actie
- Omringd door journalistieke content komt jouw promotie betrouwbaar over
- Wekelijkse zichtbaarheid in de nieuwsbrief = top-of-mind bij je klanten
In tegenstelling tot social media, waar berichten snel verdwijnen in de overvloed aan content, belandt een nieuwsbrief direct in de inbox. En wel bij mensen die zich er bewust voor hebben ingeschreven. Dit zorgt voor meer aandacht en een hogere betrokkenheid. Want de ontvanger (jouw nieuwe potentiële klant?) is intrinsiek geïnteresseerd in het regionale nieuws – én in jouw lokale aanbiedingen en acties.
Bovendien profiteren adverteerders uit de regio van de sterke band tussen een nieuwsplatform en de gemeenschap. Lezers vertrouwen lokale journalistiek en zijn eerder geneigd om te reageren op relevante aanbiedingen of nieuws uit hun omgeving. Door regelmatige updates blijven adverteerders top-of-mind en bouwen ze een duurzame relatie op met hun doelgroep.
Crossmediaal lokaal adverteren = nóg meer impact
Wil je nog zichtbaarder zijn en nog meer effect van je lokale promotie? Combineer advertenties in onze huis-aan-huisbladen dan met commerciële content (Partnerbijdrage of Branded Content) en natuurlijk wekelijkse banners (ook wel Display Advertising genoemd) of content in de befaamde Rodi-nieuwsbrieven. Meer naamsbekendheid gegarandeerd!
Meer weten?
Wil je meer informatie? Neem dan gerust vrijblijvend contact op met onze media-adviseurs via 0174-624212of info.rwm@rodi.nl.