Cross mediaal adverteren

Beste resultaat van lokaal adverteren? Kies voor crossmediale promotie via Rodi

Ben jij een lokale ondernemer? En heb je al goed in kaart via welke platforms en communicatiemiddelen je dit jaar jouw bedrijf wil promoten? Rodi’s tip voor 2025: kies niet voor losse kanalen – maar voor crossmediaal lokaal adverteren!

Of je nu een groot budget hebt of iets bewuster met je investeringen in lokaal reclame maken omgaat: bij Rodi zullen we altijd een crossmediale advertentiecampagne adviseren. En wel om deze redenen:

  • Kracht van herhaling: hoe meer zichtbaarheid, hoe meer top-of-mind bij je klant
  • Ervaren media-adviseurs, zij geven dagelijks meerdere crossmediale campagnes met klanten vorm. Wat kunnen ze voor jou betekenen?
  • Succes herhalen? Verleng jouw campagne gemakkelijk en bespaar tijd en kosten!

Wat is crossmediaal adverteren?

Ben je een bakker? Vergelijk crossmediaal adverteren dan met het maken van een taart: hoe meer ingrediënten je erin stopt, hoe smaakvoller de taart – en hoe groter de kans dat jouw klanten terugkomen. Of zit je in de fashion? Ook dan versterk je het ‘wow’-effect als je niet alleen voor een T-shirt en broek kiest bij jouw klant, maar de outfit nog eens een extra boost geeft met dat ene jasje of die hoed.

Simpele voorbeelden, en ingewikkelder is het ook niet: kies je voor een losse opgemaakte advertentie in de krant/jouw lokale Nieuwsblad? Of juist alléén een banner op het Rodi.nl van jouw regio? Dan is dat wat ons betreft zonde geld. Immers, je klanten hebben maar één kans op het zien van jouw promotie. Maar komt jouw lokale onderneming voorbij in de huis-aan-huisbladen, op Rodi.nl via een banner en Partnerbijdrage en ook nog in de lokale nieuwsbrief van jouw regio? Pas dán raak je top-of-mind bij jouw doelgroep.

De promotiekanalen van Rodi

Bij Rodi kun je op elk mogelijke manier jouw lokale doelgroep bereiken. Kies bijvoorbeeld uit:

Daarom multimediale promotie via krant en online op Rodi.nl

Onze professionele media-adviseurs doen niet anders dan wekelijks vele crossmediale campagnes verkopen. Zij kunnen je dus precies vertellen welke van onze Rodi-kanalen het meest geschikt zijn om jouw boodschap over te brengen. Denk bijvoorbeeld aan een Partnerbijdrage op Rodi.nl en in de nieuwsbrief, gecombineerd met een plaatsing in de krant.

Het welbekende gezegde ‘de kracht van herhaling’ geldt ook zeker voor de bewezen succesvolle crossmediale campagnes van Rodi! Diverse klanten gingen je al voor.

Wil je nog zichtbaarder zijn en nog meer effect van je lokale promotie? Combineer advertenties in onze Nieuwsbladen dan met andere vormen van regionaal adverteren bij Rodi!

Meer weten?

Wil je meer weten? Onze media-adviseurs denken graag met je mee. Bereik ze via 0174-624212 of advies.rwm@rodi.nl.