Display Advertising via Rodi West Media

Wil je online adverteren op de lokale nieuwswebsite Rodi.nl en direct opvallen? Dan is Display Advertising een slimme zet. Wat is Display Advertising? En wat kan het voor jou als ondernemer betekenen? Wil je je naamsbekendheid vergroten? Je…

West Media verhuisd naar Paulina in Maasdijk

Vanaf maandag 1 mei zijn wij verhuisd naar Maasdijk en werken wij in het super duurzame kantoorpand Paulina op Honderdland! De verhuizing is een grote stap voor West Media, maar wel een die past binnen de strategie van…

Optimaal bereik creëren met Branded Content

Optimaal bereik creëren met Branded Content Consumenten worden tegenwoordig overspoeld met informatie via diverse kanalen, zoals print maar ook social media. Voor bedrijven en organisaties wordt het daardoor steeds lastiger om op te vallen in deze dagelijkse informatie-overload.…

Huis-aan-huis uitgeverijen starten HYPR

Huis-aan-huis uitgeverijen starten HYPR; landelijk hyperlocal advertising platform Via HYPR kunnen landelijke adverteerders en bureaus de digitale platformen van alle huis-aan-huis uitgevers in Nederland inschakelen. HYPR is opgericht door een collectief van grote zelfstandige uitgevers om hyperlocal advertising…

NMO onderzoek: Huis-aan-huiskranten krachtig massamedium

Huis-aan-huiskranten zijn een krachtig massamedium vol lokaal nieuws dat intensief wordt gelezen. Dat blijkt uit cijfers van het Nationaal Media Onderzoek (NMO) die hun onderzoek 31 oktober publiceerde. Hieruit blijkt onder meer dat maar liefst 74% van de…

Huis-aan-huisbladen hebben het grootste bereik

Het onderzoek ‘De staat van de lokale nieuws- en informatievoorziening 2022’ is gepresenteerd door het Commissariaat voor de Media en huis-aan-huisbladen komen naar voren met het hoogste bereik. Daarna volgen de publieke omroepen en de regionale dagbladen. Belangrijkste…

De Dag van de Huis-aan-huiskrant

Het voelt zo vertrouwd: elke week een huis-aan-huiskrant in de brievenbus. Elke dag online nieuwsberichten en fotoreportages die de actualiteit in buurt, wijk, dorp en stad belichten. Dagelijks werken honderden journalisten en fotografen in Nederland aan de lokale…

Huis-aan-huisbladen blijven onveranderd sterk!

Op 3 juni heeft het NOM de NOM Regiomonitor 2021 bekendgemaakt, het onderzoek waarin de nieuwste bereikcijfers van bijna 200 huis-aan-huiskranten zijn opgenomen. Uit dit onderzoek blijkt vooral dat het medium nog steeds over een onveranderd hoog bereik…

Huis-aan-huis-uitgeverijen starten gezamenlijk platform

AdLocal is de naam van een nieuw gezamenlijk platform van uitgeverijen van huis-aan-huiskranten. In totaal vertegenwoordigt AdLocal 37 huis-aan-huis-uitgevers die samen wekelijks ruim 200 kranten in Nederland uitbrengen. Het platform kent een oplage van meer dan 6 miljoen…